2015. 01. 25.

Avokádós üvegtészta ropogós szalonnával

Csodálatos idő van két napja! Olyan meseszépen hófehér itt a Vértesben a táj, hogy minden pillanatban fotóznám. A Theon is látszik az izgatottság. 9 éves már, még mindig fürge, de a kedve és az érdeklődése már sokkal intenzívebb sajnos, mint a fizikuma. A rendszerint ugyanazt a távot egyre hosszabb idő alatt és egyre több trükköt alkalmazva, egyre több izgalmas szimatkitérővel tesszük meg. Nem úgy ma! Hóbúvárkodott, szögdelt a gyerekek szánkói között, vidáman hempergett a hasáig érő hóban, rohant a folyamatosan eltűnő hógolyók után és szinte egyfolytában nevetett. Tudom, hogy ezeket a sorokat gazdik értik igazán és azok a nem gazdik, akik ismerik a Theot, de a viselkedése tényleg emberi! Nekem egy apró gondom van csak a téli napi kimenőkkel, hogy annyi ruhát kell felhúzni a legalább egy órás sétához, hogy zsibbad a nyakam, fájnak a vállaim, egyre hanyagabb a testtartásom, száraz az arcbőröm és csurog a könny a szememből. Amúgy minden OK :-) Fél perc alatt meg tudok szabadulni 10kg-tól! Nem semmi, ugye?
Hosszú séta után, gyors ebéd! Vizet melegítettem az üvegtésztának, ami addig készült el, amíg a feltétet megcsináltam. 5 szelet szalonnát felaprítottam és egy gerezd préselt fokhagymával üvegesre pirítottam egy serpenyőn. Közben az avokádót pici frissen őrölt borssal és sóval összeturmixoltam, majd a már megfőtt tésztához kevertem. Nagyon szép színe lett! Ráhalmoztam a szalonnát, megszórtam pár szem zöld tökmaggal és félzsíros keménysajtot reszeltem rá. Ez lehet parmezán, nekem most más van a hűtőben. 
Gyorsan készül, gyorsan fogy el! A szalonna elhagyásával máris vegetáriánus!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése