2014. 12. 20.

Túrós sonkafalatkák cheddar sajttal

Imádom, amikor sokan fôzünk és azt is, amikor sok félét. Közben finom borozunk, szól valamilyen jó zene, beszélgetünk, készülünk, ráhangolódunk a közös étkezésre. Gyakran annyira telítôdöm a konyhai illatokkal, hogy bármilyen étel is van a közelemben, vagy a hûtôben, illetve a szekrényben és a kincsesfiókban, tanácstalanságomban zabpelyhet eszem. A sonkás falatka, valóban csak falatka. Pont ilyen és ehhez hasonló alkalmakra, de akár előétel is lehet. Nem nagy, éppen csak az íz miatt.
Kézmelegre hevítettem egy pohárnyi vizet egy serpenyőben, amiben feloldottam egy kerek formájú rizslapot. Kiterítettem a vágódeszkámon és megkentem dijoni mustáros túróval, majd a felső felére ráhelyeztem egy sonkát. Általában a Wein Schwarzwalder sonkát veszem, az nagyon finom! Megszórtam az egészet reszelt cheddar sajttal és feltekertem, mint egy palacsintát. A két szélét lenyisszantottam, majd 5 egyenlő méretű szeletre vágtam fel a tekercset. Ugye milyen egyszerű?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése