2014. 12. 17.

Sült padlizsán

Húsevő vagyok és szeretem a húst. A jó húst. Ha picit körbepásztázzuk az ismerettségi köreinket, egyáltalán nem ritka, hogy olyanok készítenek húsos ételt egy háztartáson belül, akik maguk egyébként vegetáriánusok. Egyfelöl azon gondolkodni, hogy két menüsor legyen-e vasárnap ebédre, vagy maradjon pusztán a nokedli tejfölös uborkasalátával marhapörkölt nélkül nagyon nehéz lehet! A rántottsajt meg kifejezetten unalmas egy idő után. Aztán kaptam egy fülest, apropó felhívást egy karácsonyi menüsorra, ami kifejezetten símogatta a lelkem, így ezzel a bejegyzéssel egy 4 fogásos ünnepi ételsor előételével szeretnék kedveskedni a Ritának, az Evelinnek, a Helgának és az Ildikónak, valamint a vegetáriánus konyhatündéreknek. A leves, a főétel és a desszert azonnal érkezik. Vagyis csak a fotók, mert köszi Koti az ötletet, pontosan degeszre ettem magam!
A padlizsán színébe egyszerűen szerelmes vagyok! Az egy olyan szép zöldség! Nem? Egy darabból 4 fő részére készíthető ez az előétel. 1cm-es szeletekre vágtam hosszanti irányban, sütőpapírral kibélelt tepsire (a Kriszti miatt nem tepszi többé) helyeztem, elfeleztem mini mozarellát és koktélparadicsomot, amikből kettőt-kettőt tettem a padlizsánokra. Sóztam és frissen őrölt borsot szórtam rá, meg néhány levél bazsalikomot, aztán 180fokon ilyen kellemesen ropogósra sütöttem. A bazsalikom kiszárad, így a szín, az íz na meg az illat miatt frisset tettem rá. 
A mini-mozarella gyakran szív alakú, észrevette már valaki? Olyan érdekes!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése