2014. 12. 01.

Cseresznyés limonádé

Mert az történt, hogy napok óta mosolyogva csábítgatott! Csábítgatott, egyre csak vonzott magához, mígnem magamat megadva, ma már ülve eszegetek a fáról! Bizony! Mert roskad a fa a gyümölcstől! Nem akármilyen fáról! Egy mosolygós cseresznyefáról, innen a lovarda felé vezető utcán. A Hildáék fája, de az utca emberének szánva gondozzák. Olyan jó falun élni, egy ilyen falun itt ni!
Az ilyen nyári meleg napokon szigorúan javasolt a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztása. Az én napi kedvencem egyértelműen a cseresznyés limonádé, amihez kifacsart citromlevet összeturmixoltam a cseresznyével (magozottal!), felhigítottam vízzel, majd sok jégre öntöttem a megszűrt levet. Félbevágott cseresznyét, citromkarikákat, mentát kevertem bele és a tetejére mindenképpen a gyümölcsrost került. Mert miért is dobtam volna ki?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése