2014. 11. 26.

Mangós zabpehelykrém

Általában ugyanabban a 4 betűs élelmiszerláncban vásárolok, de a minap egy másik 4 betűs élelmiszerláncban voltam. Milyen vicces, hogy legalább négy 4 betűs láncot ismerek. Szándékos spionkodás volt a célom és mintha egy mai Agatha Christie krimiben lettem volna, amiben egyébként sosem voltam, pici izgalom is úrrá lett rajtam. De hogy ne derüljön ki (hahaha, kit is érdekelne!), muszáj voltam venni valamit! Észrevettem magamon egy engem vonzó tekintetet. Hát egy doboz mangó! Nagyon olcsón. Szép volt a bőre, a színe, az illata, szóval vittem, vettem és egy időre félretettem a detektív regényeket, amiket amúgy nagyon imádok!
Olyan desszertet készítettem belőle, aminek bármilyen más puha, önmagában finoman édes gyümölcs is lehet az alapja, például eper, vagy körte. Na, de a mangó! Hát igen! Ez az a fajta gyümölcs, amit kaszabolni kell, formára vágni némi képességet igényel. Nekem nem megy. Egy pohárnyi adag részletei következnek.
Egy helyes pohárkába beledobáltam 4-5 kocka gyümölcsöt, a mixer edényembe pedig szintén ennyit. 2 evőkanál zabpehellyel, 1 evőkanál mascarponeval és 2 evőkanál joghurttal összedolgoztam és a sűrű masszát a gyümölcsre öntöttem. A hűtőben, tárolás után picit összeérnek az ízek és sokkal selymesebb lesz a krém. Szándékosan nem cukroztam, mert a mangó nagyon zamatos volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése